HTML

Meddig?

2008.06.02. 21:45 Geminike

Vajon meddig leszek képtelen zenét hallgatni?

Nem, nem csak azokra a zenékre gondolok, melyek a Te zenéid, hanem minden zenére. Tegnap este dübörgős, vérpezsdítő számot hallgattam, ringattam magam a ritmusra, el akartam nyomni a szívem zakatolását, fel akartam szabadulni, a fejhallgatóban harsogott a dallam, és csak éreztem, ahogy megállíthatatlanul folyik a könnyem.

Már teljesen mindegy, hogy milyen a zene, mert minden hang Rólad mesél, és csak a hiányodról.

Ha képeket nézegetek, mindjárt olyat találok, amitől olyan érzésem van, mintha vasmarokkal fognák a lelkem.

Ha süt a nap, csak arra tudok gondolni, hogy a Te arcod is melegíti. Ha meglebben egy szellő, biztos vagyok benne, hogy a Te arcod is simítja. Ha éjjel felragyognak a csillagok, hiszem, hogy Te is épp azokat nézed.

Nem tudom meddig pereg így az idő.

Hiányzol...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://geminike.blog.hu/api/trackback/id/tr52500249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása