HTML

Vallomás

Csak érzések, semmi más...

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Önzés

2008.06.03. 19:11 Geminike

Már megint itt ülök. Itt legalább úgy érezhetem, hogy szólok Hozzád, mesélek Neked.

Látod? Mondtam, hogy csalódnál bennem,  ha látnál, hallanál, hiszen eddig csak magamról beszéltem. Most is. Egyfolytában az gyötör, hogy milyen cikos, milyen barát, milyen testvér vagyok én? Hogy szeretlek, ha nem vettem észre fuldoklásod? Miért nem vettem észre, hogy minden kevés, minden fogva tart?

Miért nem láttam meg azt a pillanatot, amikor eleged lett az egészből? Pedig tudtam, hogy egyszer változni fog minden, mert nem maradhatsz egyedül.

Most csak abban bízom, hogy ölelsz, ölelnek. Szeretsz, szeretnek. Rajongsz, s rajonganak érted.

Olyan ez, mint egy tudathasadás...

Hiányzol... 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://geminike.blog.hu/api/trackback/id/tr78501920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása